Kdo tu píše o pořádání online soutěží

Jmenuji se Petra Vymětalová. Vytvořila jsem několik internetových projektů a pro jejich podporu s oblibou používám online soutěže. Ráda ukazuju ostatním, jak snadno mohou tímto efektivním způsobem nastartovat i svoje podnikání.

PV_450x300Od roku 2004, kdy jsem vytvořila svůj první web, jsem uspořádala více než 1.100 online soutěží. S jejich pomocí se mi podařilo rozjet několik úspěšných projektů. Dnes díky nim získávám kromě pozornosti i zajímavý obsah, nové klienty, věcné benefity či finanční odměnu.

Našla jsem řadu způsobů, jak z online soutěže vytěžit podstatně víc než pouhé dočasné zvýšení návštěvnosti bez dalšího efektu.

Nešlo to hned hladce

Než jsem se dopracovala do stavu, kdy je po mě pořádání online soutěže milou zábavou a zároveň přínosem pro mé projekty, dopustila jsem se řady chyb, promrhala spoustu času a utrácela za nevhodné ceny do soutěží.

I když se mi od počátku dařilo díky soutěžím přitáhnout pozornost nových čtenářů, měl pro mě tento způsob propagace dlouho spoustu nežádoucích vedlejších účinků. Trávila jsem nad nimi neskutečně mnoho času, aniž bych dokázala využít jejich potenciál. Bezhlavě jsem se pouštěla do pořádání soutěží a vůbec nepřemýšlela nad kroky, o kterých dnes už vím, že jsou pro přínos soutěže nezbytně nutné. Výsledky pak pochopitelně vůbec neodpovídaly tomu, co jsem do toho vkládala.

Přesto jsem si byla jistá, že online soutěž je plnohodnotný reklamní formát, který při vhodném zpracování může mít mnohem větší význam pro klienta, než drahé bannery a čtenářsky málo atraktivní PR články. A to nemluvím o dalších přínosech soutěží.

Procházím tisíce soutěží

Důležitý moment v mé “soutěžní praxi” nastal na jaře 2012, kdy jsme s manželem koupili katalog internetových soutěží České-soutěže.cz. Od té doby mi prošlo před očima už přes 20.000 soutěží různých typů.

Mám velmi často příležitost inspirovat se úspěšnými soutěžemi, které jsou mnohdy důkladně propracované do nejmenších detailů, jindy naopak důmyslně jednoduché a svým pořadatelům přináší nemalý užitek.

Už vidím chyby při pořádání online soutěží

Zároveň jsem si ale velmi brzy všimla, že se mnozí pořadatelé dopouští podobných chyb jako kdysi já. Téměř denně narážím na soutěže připravené jakoby bez rozmyslu, u kterých marně přemýšlím, jaký přínos mohou mít pro své pořadatele či sponzory.

Právě proto jsem se rozhodla nenechávat si jen pro sebe své zkušenosti a získané informace. Už jsem pochopila, co je při pořádání soutěží skutečně důležité, a ráda to ukážu i vám. K tomu by měl sloužit právě tento blog.

Ukážu vám, že online soutěže jsou prostě pecka

Uspořádat online soutěž je stejné jako vytáhnout trumf z rukávu. Tedy s tím rozdílem, že toto je naprosto v souladu s pravidly hry. A když už ten skvělý trumf k dispozici máte, je vážně škoda ho nevyužít. Proto jsem vytvořila e-book Trumf pro váš byznys. Za 10 minut vás na jeho stránkách přesvědčím, že online soutěž je ideální zkratka právě pro vás.

Trumf pro váš byznys: 8 důvodů proč i vy uspořádáte on-line soutěž
Trumf pro váš byznys: 8 důvodů proč i vy uspořádáte online soutěž

Pokud vás tento levný a efektivní marketingový nástroj zaujme, je vám k dispozici také můj e-book NEJ soutěž – Krok za krokem k vymazlené online soutěži, ve kterém vás doslova za ručičku provedu celým soutěžním procesem od prvních myšlenek a plánů až po úspěšné využití soutěže.

e-book NEJ soutěž - Krok za krokem k vymazlené online soutěži
e-book NEJ soutěž – Krok za krokem k vymazlené online soutěži

Bude mi potěšením být vám průvodcem při volbě správného typu soutěže, výběru ideálních výher i při samotné přípravě a vyhodnocení tak, abyste tento atraktivní a velmi efektivní způsob propagace dokázali maximálně využít.

Jsem přesvědčená, že i vy budete pořádáním online soutěží nadšení stejně jako já a po první ochutnávce už budete přemýšlet, kdy si tuto zábavnou a zároveň přínosnou zkušenost zase zopakujete.

Nenechávejte si to pro sebe: